Nu får virksomhederne mulighed for at løfte kundeoplevelsen inden for service

10 dage med fokus på kundeservice og salg

Nyt kursus for servicemedarbejdere

Servicetrainee inden for turisme og oplevelsesøkonomi

Her er et spændende kursusforløb for nye og eksisterende servicemedarbejdere, der vil lære basiselementerne inden for kundeservice. Det handler bl.a. om at servicere, præsentere, fremstille og tænke i salg – alt sammen til glæde for både medarbejdere og virksomheder.

Dette korte kursusforløb er på 10 dage og er sammensat af fem AMU-kurser:

  • Fremstilling og servering af kaffe, kakao og te
  • Præsentation af menuer
  • Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere
  • Servering og service i restauranten
  • Serviceorienteret betjening af gæster

 

På kurserne lærer servicetraineen bl.a. præsentationsteknikker og kommunikationsteorier, de lærer hvordan de yder positiv kundekontakt, afdækker gæsternes behov og yder mersalg, og de får forståelse for betydningen af et højt serviceniveau og at foretage opgørelser og afregninger.

 

Kurset starter den 22. maj, og sidste kursusdag er den 4. juni 2018.

Kursets indhold

Yderligere information om kurset samt tilmelding

Tilmeldingsfrist

Den 8. maj 2018.

Kontakt

Kontakt faglærer
Ole R. Hansen for flere informationer

orh@hansenberg.dk

Tlf.: 2917 3381

Økonomi

Samlet pris for hele forløbet på 10 dage

1.180 kr. for medarbejdere uden en videregående uddannelse.

VEU-godtgørelse

Som virksomhed kan man modtage VEU-godtgørelse på kr. 849 pr. dag.

Brug for hjælp?

phone

Ring

Tlf. 79 32 01 00

dialog

Chat

signup

Tilmeld dig

Læs mere om tilmelding

Del siden