Fagveterinærsygeplejerske i ledelse, modul 2 af 4

Efteruddannelse for dig, som er fagveterinærsygeplejerske

  • Du får indsigt i markedsføringens strategiske og taktiske placering i organisationen.
  • Du kommer til at arbejde med markedsføringsplaner og styring af markedsføringsaktiviteter.
  • Du lærer at håndtere markedsføringskontakten til kolleger, eksterne samarbejdspartnere, medier og øvrige interessenter.
  • Du kommer til at agere salgsleder, opstille relevante mål og evaluere opnåede resultater.
  • Du får desuden indsigt i metoder, som kan fremme medarbejdernes motivation, aktivitetsniveau og resultater. Vi arbejder også med mål på kort og på lang sigt, resultatmål og aktivitetsindsats samt vurdering af forskellige salgsmetoder.
  • Efteruddannelsen består af 4 moduler fra september 2018 til juni 2020. Det betyder, at du får god tid til at afprøve den nye teori i praksis før eksamen.

Fakta

Kursussted

HANSENBERG, Organia
Vranderupvej 90
Vranderup
6000 Kolding

AMU-fagkoder

47629
40448

Deltagerpris

Kr. 924

Pris uden for AMU-målgruppen kr. 3.388

Efteruddannelsen for dig, som er fagveterinærsygeplejerske, foregår over 4 moduler. Udover AMU-fagkoderne indeholder efteruddannelsen 7 kursusdage, som ikke er AMU-fag. Den samlede pris for disse er 29.500 kroner. Beløbet bedes indbetalt før opstart på modul 1.

Startdato

AMU-fagkode 47629: 6. februar 2019

AMU-fagkode 40448: 6. marts 2019

Slutdato

AMU-fagkode 47629: 8. februar 2019

AMU-fagkode 40448: 8. marts 2019

Tilmeldingsfrist

1. september 2018

Varighed

AMU-fagkode 47629: 3 dage

AMU-fagkode 40448: 3 dage

Undervisningsform

Dagsundervisning 

Kl. 08.00-15.24

Minimum antal deltagere

12

Deltagerbetaling og støttemuligheder

Har du brug for hjælp til tilmelding eller til at søge om godtgørelse, så ring til hotline på 7021 2159

Brochure

Hent brochuren, hvor du kan læse om andres oplevelser med efteruddannelsen

Link

Målgruppe

Fagnummer 47629: Uddannelsen er udviklet til administrative medarbejdere, der arbejder med eller ønsker at arbejde med markedsføring i virksomheder inden for viden- og forretningsservice samt handelserhvervene.

Fagnummer 40448: Kurset retter sig mod AMU-målgruppens ledere, der arbejder med salgsledelse. Lederne i målgruppen har en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveau.

 

HVAD KAN DU EFTER AT HAVE FULGT DETTE KURSUS?

  • Markedsføring i praksis

    Fagnummer 47629 

    Deltageren kan, via forståelse for markedsføringens strategiske og taktiske placering i organisationen, deltage i arbejdet med markedsføring i praksis.Deltageren kan på et grundlæggende niveau, via viden om de væsentligste markedsføringsværktøjer og -metoder, udarbejde en konkret markedsføringsplan for virksomheden.Deltageren forstår og kan formidle vigtigheden af markedsføringens opgaver og aktiviteter til andre medarbejdere i virksomheden, så alle kender formålet med en given markedsføringsindsats. Endelig kan deltageren håndtere kontakt vedrørende markedsføring til eksterne samarbejdspartnere, interessenter, medier, mv.

  • Salgsledelse

    Fagnummer 40448

    Deltageren kan ud fra sit job som salgsleder opstille relevante resultatmål mellem personlige motiver, afdelingens interesse og virksomhedens interesser.I jobfunktionen indgår:- Grundlæggende metoder til at fremme medarbejdernes motivation, aktivitetsniveau og resultatskabelse- Optimering af målopfyldelse på både kort og langt sigt- Nedbrydning af resultatmål til operationelle aktiviteter og handlinger- Sikring af sammenhæng mellem resultatmål og aktivitetsindsats- Vurdering af effekt af forskellige salgsmetoder.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Jane Noyé Meng på 7932 0100 

  • Jane Noyé Meng

    Studiesekretariat
    Studiesekretær
    Tlf. +4579320136
    jm@hansenberg.dk

Brug for hjælp?

phone

Ring

Tlf. 79 32 01 00

dialog

Chat

signup

Tilmeld dig

Læs mere om tilmelding

Del siden